Παρακάτω θα βρείτε απαντήσεις στις πιο συχνές ερωτήσεις για να επιτύχετε την οργάνωση του ταξιδιού σας .Εάν έχετε κάποια ερώτηση που δεν περιλαμβάνεται στη λίστα, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε σε όποια ερώτηση κι αν έχετε.

Μπορείτε να κάνετε κράτηση μέχρι και 6 ώρες πριν την έναρξη της υπηρεσίας. Ωστόσο, θα σας προτείναμε να οργανώσετε την μετακίνηση σας όσο το δυνατόν νωρίτερα για την σίγουρη διαθεσιμότητα των οχημάτων.

Είστε ελεύθεροι να ακυρώσετε την κράτηση που έχετε κάνει χωρίς καμία χρέωση οποιαδήποτε ώρα, απλά θα παρακαλούσαμε να μας ενημερώσετε όσο το δυνατόν νωρίτερα πριν την ώρα της μετακίνησης για την διάθεση του οχήματος σε άλλον προορισμό. 

Προσπαθήστε να προσδιορίστε τις διαστάσεις και τον αριθμό των αποσκευών στο πεδίο σχολίων της κράτησης. Για παράδειγμα, δύο σάκοι μήκους 180εκ. και δύο βαλίτσες. Σε αυτήν την περίπτωση θα λάβετε απάντηση από την ομάδα υποστήριξης για τα διαθέσιμα οχήματα που μπορούν να εξυπηρετήσουν το αίτημα σας. Εάν έχετε απορίες, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε με την ομάδα μας.

Είμαστε σε συνεχή επαφή με το χώρο των αφίξεων γνωρίζοντας για όλες τις πιθανές καθυστερήσεις μέσω της ηλεκτρονικής σελίδας. Ο οδηγός θα σας περιμένει σε αυτή τη περίπτωση χωρίς έξτρα χρέωση. Παρόλα αυτά αν γνωρίζετε για σίγουρη καθυστέρηση της πτήσης παρακαλώ ενημερώστε το τηλεφωνικό μας κέντρο.

Αφού λάβουμε το αίτημα σας η επεξεργασία μπορεί να διαρκέσει έως και 12 ώρες. Η κράτησή σας θα επιβεβαιωθεί το συντομότερο δυνατό με μία απάντηση στο email που έχετε δηλώσει.

Φυσικά, δεν χρειάζεται να προπληρώσετέ την κράτηση σας, μπορείτε να πληρώσετέ το αντίτιμο στο τέλος του προορισμού σας.

Βεβαίως, ενημερώστε μας για τον αριθμό των παιδιών που θα μετακινηθούν στην φόρμα κράτησης ή τηλεφωνικά με τα οχήματά μας καθώς και την ηλικία τους. Η white transfer θα σας παρέχει χωρίς καμία επιπλέον χρέωση το ζητούμενο αριθμό παιδικών καθισμάτων.

Μπορείτε να κάνετε τις αλλαγές της κράτησής σας ενημερώνοντάς μας, στέλνοντάς ένα email στο info@whitetransfer.gr ή κάνοντας μια κλήση στο τηλεφωνικό μας κέντρο. Η ομάδα μας θα σας απαντήσει άμεσα για την διαθεσιμότητα της νέας σας κράτησής.

Απολύτως κανένα πρόβλημα, αρκεί να το σημειώσετε στην φόρμα κράτησής ή να το αναφέρετε τηλεφωνικά, διαθέτουμε ειδικό όχημα για την μεταφορά ατόμων με κινητικά προβλήματα. Στο όχημα μεταφοράς υπάρχει ειδική ράμπα και δεν θα υπάρξει καμία ταλαιπωρία.

Φυσικά και μπορείτε. Απλά καλό θα ήταν να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω της Φόρμας Επικοινωνίας και σε λιγότερο από 24 ώρες θα απαντήσουμε στο αίτημά σας. Η εταιρεία μας είναι pet friendly!

Όλες οι κρατήσεις που γίνονται στην εταιρεία είναι ιδιωτικές μεταφορές. Το όχημα που επιλέξατε είναι αποκλειστικά για εσάς. Αυτό σημαίνει ότι δεν υπάρξει καμία αναμονή για να φτάσουν άλλοι επιβάτες.

Εάν έχετε ξεχάσει ένα αντικείμενο στο όχημα, επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας .Αν το αντικείμενο βρεθεί στο όχημα θα κανονίσουμε την επιστροφή του σε εσάς μέσω εταιρείας courier.

Φυσικά και μπορούμε να εκδώσουμε τιμολόγιο .Πλέον η υπηρεσία γίνεται μόνο ηλεκτρονικά οπότε θα θέλαμε να το αναφέρετε από την αρχή της κράτησης για να κοπεί εκ των προτέρων, ειδάλλως επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών στο info@whitetransfer.gr και η εταιρεία μας θα σας στείλει το τιμολόγιο μέσω email.

Ναι. Επιτρέπουμε μια και δύο στάσεις για να παραλάβετε οτιδήποτε θέλετε, με την προϋπόθεση ότι οι στάσεις θα είναι στο δρόμο μας με τον τελικό προορισμό.